Monday, February 16, 2009

又想败家

昨天皮痒...去SNC看东西
不看还好, 一看就痒
尤其是Hero Art Pre-Order
更加要命啊!!!


价钱都比我上KL买的便宜
如果说邮费的话, 也比我特地上KL买划算啦!
我真的好想买哦~
其实已经开始在Add Cart了
不过到最后还是关了
眼不见为净^^


起初看它没什么特别
但是越看越不错
加入喜好之一...



这个也是...原本打算买的
最后还是跟自己说...
"里面的图案很多你都有哦!不可以买哦!"



这个是觉得它好可爱哦!!!
但是啊~ 很难找适合的主题搭配它们
欣赏就好...




这个是我最最最喜欢的
上次去KL买不到
以为这次可以在SNC买
可是呢...没了~ 已经到达订购数量了
呜呜呜~



原本想推其次买这个的
但是最后....还是关了
哈哈~
这是不是叫自我虐待啊?




其实很早以前就想买die cut & emboss machine了的
起初是看中Quickutz的
但是有人说不是很好
又推荐这个
看来看去...这个虽然比Quickutz便宜
但是呢....它还是要RM500++
买不下手啦!!!
一旦买了...又要买plate勒?
全部不少钱勒!!!
现在要发挥忍功了!!
我忍! 我忍! 我忍忍!!!


12 comments:

Ciyou said...

actually the hero arts clear stamp price are the same as craft heaven. I also 忍忍忍. Didn't buy any this time. Actually it's consider expensive compare to USD as simon say stamps are selling USD15 only.

Snowflix said...

这些东西真的会令人无止境的“败家”。。。
非忍不可,嘻嘻。

Samantha said...

Ciyou,
Simon Say Stamp的东西怎样都便宜过这里
我已经想很久了,只是还是忍忍忍..努力地忍!


Snowflix,
是咯!它们就像毒品,一旦上隐,怎么都戒不掉!

shinz @ cosycabin said...

呵呵...惡魔來了~
買吧~買吧~既然早前就有預算了,還等什麼咧?
我也一直在忍,就連上網的時間都在忍...現在就來看誰的道行比較高深 ^+++^

Samantha said...

shiz,
no~no~no~no~no~
一旦开始买了,接下去就会买更多
会有那种"反正都买了那么多,再加一点下去也无所谓吧~" 的心态哦!!
不行!! 我忍!

Ying Pang, said...

我买cuttlebug了,我想要更多人陪我,RM341吧了,比这边便宜很多多,不要忍了啦!!!!

jeslyn said...

其實看到”心頭愛“,真的很難取舍不要擁有它的。有時候真的要“忍忍忍”。哈 XD

Alicia said...

I have been thinking to buy cuttlebug also. May i know where u get that?

Samantha said...

Hello Alicia, i buy from creative xpress.
Here is the link :
http://www.creativexpress.com/store/

Alicia said...

Hai Samantha, thanks for your info. Just wonder how can you get it in such a low price. As I just check out the website, the total cost including postage is more than Rm400+. By the way, I like your crafty stuff, so happy to know that actually in Malaysia, there are people like me, like to do crafty work. Oh ya, forgot to tell you, I'm from KL, Nice to meet you here!

eve said...

Hi Samantha,

These stamps are adorable especially the japanese dolls set. Any ideas where to get them in malaysia?

Samantha said...

Alicia,
Nice to meet you too ^^

Eve,
Thanks for drop by. Actually you can find those stamp at One Utama craft shop (craft haven & stenz'a magic)